loader image
اخبار و رسانه هاسینما

تومان از جشنواره فیلم فجر تا دریافت پروانه نمایش

فیلم تومان به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، کارگردانی مرتضی فرشباف و بازی میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده و پردیس احمدیه، مجوز نمایش را از شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی دریافت کرد.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با مجوز نمایش برای فیلم «تومان» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مرتضی فرشباف با درجه‌بندی سنی ۱۲+ موافقت کرد.

«تومان»، در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در پنج بخش کارگردانی، بهترین نقش اول و مکمل مرد، بهترین فیلمبرداری و بهترین صدابردار و صداگذاری، نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین شد که در آخر، جایزه بهترین فیلمبرداری را گرفت.

میرسعید مولویان بازیگر فیلم سینمایی «تومان» در خصوص نقش آفرینی خود در این اثر گفت کار با مرتضی فرشباف خیلی سخت است، زیرا هیچ وقت از هیچ چیز راضی نمی شود و همیشه از بازیگران و سایر عوامل ناراضی است، کلا تمامی عوامل فیلم تومان سختگیر بودند و همین عامل باعث شد تا بازی در فیلم تومان برایم بسیار سخت اما دلچسب و متعهدانه باشد.

میرسعید مولویان بازیگر سینما و تئاتر پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «تومان» گفت: مرتضی فرشباف کارگردان فیلم سینمایی تومان  من را در نمایش «زندگی در تئاتر» دید و بعد از آن فیلمنامه را برایم فرستاد، اولین عاملی که باعث شد بازی در این فیلم را قبول کنم فیلمنامه خوب آن بود.

وی درباره همکاری با مرتضی فرشباف اذعان کرد: کار با مرتضی فرشباف خیلی سخت است، زیرا هیچ وقت از هیچ چیز راضی نمی شود و همیشه از بازیگران و سایر عوامل ناراضی است، کلا تمامی عوامل فیلم تومان سختگیر بودند و همین عامل باعث شد تا بازی در فیلم تومان برایم بسیار سخت اما دلچسب و متعهدانه باشد.

بازیگر فیلم سینمایی «تومان» درباره نحوه رسیدن به نقش خود در تومان اظهار کرد: اولین بار که فیلمنامه را دریافت کردم برایم گذر یکسال از زندگی وی جالب بود، اما بعدتر دریافت کردم که این یکسال مثل یک عمر برای وی به حساب می آید. البته واقعیت این است که همبازی های من در فیلم به من کمک کردند تا به این نقش برسم.

وی در همین راستا ادامه داد: کاراکتر من در فیلم تومان بسیار زیاده خواه بود، زیاده خواهی که باعث شد بسیاری از چیزهای زندگی خود را از دست بدهد، من باید در این روند یکسال زندگی این شخصیت تاثیرات این از دست دادن ها را به نمایش بگذارم.

مولویان با اشاره حمایت پردیس احمدیه و مجتبی پیرزاده از حضور وی در تومان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این کاراکتر این دو بازیگر کمک زیادی به من کردند، زیرا من تا به حال جلوی چنین دوربینی نرفته بودم و صادقانه بخش عمده ای از رسیدن به نقش را مدیون این دو عزیز هستم.

درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. (فیلدهای ضروری علامت گذاری شده اند) *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

ارسال کد یکبار مصرف (00:90)