loader image
اخبار و رسانه هانمایش

پایین سمت چپ برگزیده بخش مناطق بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی شد

در آئین اختتامیه بخش مناطق بیست و سومین جشنواره بین‌المللی المللی تئاتر دانشگاهی که در تاریخ شنبه ۵ تیرماه ١۴٠٠ در سالن اصلی تالار مولوی برگزار گردید، نمایش «پایین سمت چپ» به نویسندگی و کارگردانی هادی محرابی در بخش های نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بهترین طراحی صحنه، بهترین طراحی نور، بهترین طراحی لباس، و همچنین بهترین بازیگر در بخش خانم ها کاندیدا گردید که از این میان موفق به دریافت جوایز ذیل گردید.
دیپلم افتخار، تندیس و جایزه بهترین طراحی صحنه
دیپلم افتخار، تندیس و جایزه بهترین کارگردانی
دیپلم افتخار، تندیس و جایزه بهترین نمایش
لوح تقدیر و جایزه نقدی طراحی نور

همچین دو نمایش «پایین سمت چپ» و «به روایت سگ زرد برادر شغال»، به عنوان نمایش برگزیده برای اجرا و رقابت در بخش بین الملل جشنواره انتخاب گردیدند.

نمایش «پایین سمت چپ» با نقش آفرینی بازیگرانی همچون مریم بابایی، مهسان بهرامی، شقایق جمشیدی، فرنیا اسماعیلی، امین ناطقی، محمد جواد یزدانی، مصطفی گوهری، هادی محرابی و با حضور عواملی همچون مریم بابایی و امین ناطقی  به عنوان دستیار کارگردان، فرنیا اسماعیلی مدیر صحنه، الهه بیگی منشی صحنه، با موسیقی و اهنگ سازی از فرنیا کریمی، طراحی صحنه و لباس هادی محرابی و مهسان بهرامی، طراحی نور محمدحسین کلاه کج، طراحی و اجرای گریم سپهر بهرامیان و عاطفه رضایی، طراحی پوستر و بروشور مهدی کیانی، به تهیه کنندگی مهسان بهرامی جمعه ۴ تیرماه در تالار مولوی به روی صحنه رفت! همچنین در این اثر امین بهرامیان، محمد صمصامی، مجید فرهمند، محمد حسن پور، محمد احسان موذنی به عنوان دستیاران صحنه، محمد حسین کلاه کج و نیلوفر زغنی برای تیزر، و رامین علیخواه، شاهد شوندی پور، مسعود روشن به عنوان عکاس حضور داشته اند.
روابط عمومی و امور رسانه این اثر را مرکز فیلم‌سازی و رسانه ای پلان فیلم ایران به مدیریت مهدی کیانی بر عهده داشت.

نمایش «پایین سمت چپ» از بین ۸۶ اثر ارسال شده به بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، از دانشگاه دامغان به این جشنواره راه یافته بود.

درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. (فیلدهای ضروری علامت گذاری شده اند) *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

ارسال کد یکبار مصرف (00:90)