loader image
اخبار و رسانه هاتئاتر

لوکوموتیو به مهرگان می‌رسد

لوکوموتیو در حرکت است و شما مسافران آخرین واگن این قطار هستید. انتخاب کنید. خروج از درهای سمت چپ یا راست؟

به گزارش روابط عمومی پلان فیلم، نمایش لوکوموتیو به نویسندگی و کارگردانی رضا کنگازیان
و دراماتورژی نیما همتی، آریا شیراسماعیلی، رضا کنگازیان با بازی کیمیا مردان‌پور، سعید کریم‌زاده، مریم مؤیدی، مصطفی فرهادی، احسان شاه‌کرمی، آریا شیراسماعیلی و سوگل سوادکوهی می باشد.
در این اثر آریا شیراسماعیلی به عنوان دستیار کارگردان، بهار میرطاووسی به عنوان طراح صحنه و لباس، و پریوش حاجی‌قدیری به عنوان دستیار طراح صحنه فعالیت دارند، همچنین منشی صحنه این نمایش پگاه فردی‌پور، مدیر صحنه محمد نادری، دستیاران صحنه امیرحسین شیربان‌شاهی، رحمان صمدرضا،گریم سوگل سوادکوهی، گرافیست سحر فولادی، طراحان پوستر سحر فولادی و کوثر جعفریان، مدیر روابط عمومی این اثر مجید بدیع‌زاده می باشد،در نمایش لوکوموتیو آهنگسازی و سرپرستی گروه موسیقی را نیما همتی بر عهده دارد، همچنین وی نوازندگی پیانو، گیتار آکوستیک این اثر را انجام می‌دهد، گیتار الکتریک توسط محمدرضا پارساپور، کمانچه و ویولن علی موسوی نواخته می‌شود. تنظیم موسیقی این اثر توسط سهیل تدین و مهدی جاودان، با میکس و مستری از مهدی جاودان انجام شده است. همچنین آژانس تبلیغاتی وسام ویژن تیزر این نمایش را تهیه کرده است.
همچنین مهدی کیانی به عنوان مشاور رسانه‌ای و تبلیغاتی به نمایندگی از این مرکز نمایش لوکوموتیو را همراهی خواهد نمود.

گفتنی است نمایش لوکوموتیو با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ٩ تا ۲۱ آبان ماه ١۴٠٠ در سالن شماره یک تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود. رزرو و خرید بلیت این نمایش هم اکنون از طریق سایت تیوال امکان پذیر می‌باشد.

https://www.tiwall.com/p/lokomotiv

درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. (فیلدهای ضروری علامت گذاری شده اند) *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

ارسال کد یکبار مصرف (00:90)